Næ nej, nej, nej, nej, det betyder ikke, det du tror...

Læs mere: WTF?




Hvordan du holder det, I lover og få flere ordrer i bogen

Læs mere: Giver du dine ordrer til konkurrenterne?




Konkurrencebowlen er fyldt til randen – med visitkort fra gæster, der vil vinde en iPad. Men, vil de også købe dine produkter? Det melder visitkortene intet om...

Læs mere: Leads er dyre!




Jakob Dyrbye fortæller i denne video blog om flere tiltag, du med fordel kan implementere på din messestand, så du får et bedre udbytte.

Læs mere: Video blog om opfølgning efter messen - Film#3




120.000 besøgende. Centralt placeret i landet. Events og aktiviteter for gæsterne. Med andre ord et fabelagtigt udgangspunkt for en permanent udstilling af varer og løsninger på bygge- og boligområdet.

Men, HVOR fabelagtigt er det for udstillerne: Hvad får de ud af deres stande? Reel indsigt i udbyttet og en systematisk måling af købekraften blandt gæsterne, skal gøre udstillingen til state of the art på sit område.

Læs mere: Uden indsigt i udbyttet




Hovedkonklusionerne af en undersøgelse af danske virksomheders arbejde med messeaktiviteter viser at:

Kun halvdelen af virksomhederne fastlægger mål for deres messedeltagelse
Kun en tredjedel efterfølgende måler på resultaterne af deres messedeltagelse

Læs mere: Måling er en udfordring for danske virksomheder




Det er ikke så svært som det lyder! Måling af face to face aktiviteter er ikke rocket science. Det er snarere en øvelse i at systematisere sine aktiviteter og planlægge målepunkter og optælling. Og vælge netop de aktiviteter, der understøtter virksomhedens mål og den overordnede målsætning for messedeltagelsen.

Læs mere: Måling – rocket science eller …?


Your boss, and especially your boss's boss, want you to measure your trade show ROI. But with your longer B2B sales cycle, you won't know the sales generated from each show for months, maybe years. And that's assuming you can get access to the sales data in the first place.
Skrevet af Mike Thimmesch

Læs mere: 5 Measurements To Improve Your Trade Show Results




Det lyder nemt, og det er det faktisk også! Integrationen af digitale løsninger i face to face marketing aktiviteter giver rigtig mange muligheder udi måling, rapportering og ikke mindst involvering af gæster – og forhåbentlig kommende kunder.

 

Læs mere: Tænk digitalt og få mere succes