Levende messevægge på Forsvarets stande



Beskrivelse:

 

Hos Forsvaret giver de deres unge målgruppe mulighed for at bruge deres egne devices på standen. Messevæggene er ’augmentede’, så når gæsterne scanner dem med deres snart phones, dukker der et digitalt lag frem, hvor gæsterne selv kan linke sig videre til film, quizzer, tests og særlig information om netop de uddannelser, de interessere sig for.

Teknologien hedder Augmented Reality og er afløseren til QR-koden.

 

Fakta:

 

Vi brugte følgende kompetencer/produkter

jd04

Jakob Dyrbye
Specialist, messer & udstillinger


+45 31 68 24 24




Relaterede Cases

Portfolio Item
Ambu

Corporate exhibit i AMBU's internationale hovedsæde

Portfolio Item
Hans Følsgaard

Stor succes i på HI i Herning med deres nye beMatrix stand

Portfolio Item
BaneDanmark

Budskaber og billeder i smuk symfoni med Lite Exhibit systemet

Portfolio Item
Per Aarsleff

Lyskasser med store billeder giver et stærkt men enkelt udtryk

Portfolio Item
State of wow

Stærk og synlig kommunikation til forhandlere og potentielle kunder

Portfolio Item
Forsvaret

Check Point One – 26 ton fleksibilitet!

Portfolio Item
Forsvaret

Forsvaret bruger Augmented Reality til deres digitale storytelling

Portfolio Item
FLSmidth

Snorlige proces: designet i Danmark, produceret i Marokko

Portfolio Item
Nilfisk

Lyst og lækkert showroom, med mange fine detaljer der guider kunderne i rummet