Målrettet opfølgning
– klaret allerede PÅ messestanden

Det lyder som en drøm.
Men det er virkelighed.
Alt det kræver er, at du starter din opfølgning inden messen.
Og at du har de rigtige redskaber til rådighed.

Både vores erfaringer og analyser fra det amerikanske marked viser, at 42 % af messegæsterne ALDRIG modtager det materiale, de er blevet lovet på messen. Og at 28 % først modtager materialet, EFTER de har købt produktet – af konkurrenten…

Der mange point at hente ved at følge målrettet op på dine gæster på standen. Dels giver I et yderst professionelt og positivt indtryk af jer selv – et indtryk der kommer positivt tilbage. Dels sparer I jer selv for en masse frustration og en langstrakt opfølgningsproces, der trækker tænder ud på selv den mest garvede sælger…

Tag kontakt til Jakob og hør hvordan I systematisk og digitalt følger op på jeres messegæster – allerede på standen.





Jakob Dyrbye fortæller her (i en film lavet for HUSET-udstilling i Middelfart) om vigtigheden i at planlægge opfølgningen efter messen.

 

 


Til lead hovedsiden