Leads – den bedste valuta på messen…

En gæst, der besøger din messestand, sender dig et signal…
Et vigtigt signal.
Et købssignal.
På størrelse med Rundetårn.

Uanset om du sælger produkter eller budskaber, rekrutterer nye medarbejdere eller samarbejdspartnere, brand’er din virksomhed over for kunder og sponsorer eller noget helt femte, kan de gæster, der besøger din stand, betragtes som leads – og altså potentielle kunder i butikken...

Og messen er en enestående leadkanal. Ikke nok med at messen samler 1000-vis af potentielle leads – du får også muligheden for at komme i dialog med dem og kvalificere dem på alle parametre. Det skal du have det optimale ud af.

Med lommerne fulde af købsmodne leads lige til at følge op på, bliver din messedeltagelse ikke bare messebudgettet værd. Det giver også både dig og hele messeteamet en succes at fejre i virksomheden, når I er tilbage på pinden. 


Hør mere om, hvordan du sikrer dig en [digital] leadproces, der enkelt og effektivt fører til kendskab og salg og penge på kontoen…

Send en mail til Jakob og hør få mere at vide om, hvordan du optimerer din leadindsamling på messen.

 


Til lead hovedsiden