Hvordan ser succes ud?


For dig?
for salget?
for virksomheden?

Den første forudsætning for et godt resultat af din messe er en præcis målsætning.

Som du kan måle på…

Og som du kan rapportere tilbage i organisationen efter en veloverstået messe.

Forståelse for dine strategiske mål og erfaring med værdiskabende messer er

vores udgangspunkt, når aktiviteter som produktpræsentationer, surveys, konkurrencer, lanceringer og videndeling skal tænkes ind i dit standkoncept.

Messestanden skal give dine gæster den bedst mulige oplevelse af dit produkt og din virksomhed, og samtidig skal du have fuld indsigt i, hvordan hver enkelt aktivitet bidrager til dine mål.

Sådan ser succes ud for os.





OPGAVE
At øge kendskabet til GEA Process Engineering og tiltrække kandidater, som er klar til deres 2. job. Stand på DSE messen i Lyngby, 2012, 2013 og 2014.


LØSNING

Standkoncept: Et standkoncept som understøtter målsætningen om kendskab og fastholdelse.

Om standen: Standen er planlagt i 5 zoner dedikeret til storytelling og aktiviteter. Hertil er indtænkt målepunkter og dataopsamling på web APPs udviklet til formålet.

Personalet: Standpersonalet er trænet i at bruge standen og ved præcis, hvilke roller, ansvar og mål, de hver især har. Alt opsamlet og dokumenteret i en dynamisk drejebog.


RESULTAT

Kendskab: 63 % af gæsterne gik fra intet eller et lavt kendskab til et bedre kendskab. 52 % havde et godt eller meget godt kendskab til GEA efter deres besøg på standen. 

Fastholdelse: 85 % af gæsterne gav oplysning om studieretning, år for dimission og jobønske, og permission til at blive kontaktet, hvilket giver GEA Process Engineering mulighed for en målrettet dialog med de relevante kandidater efterfølgende. Indsigt: Indsigten i messeresultatet har gjort det muligt for GEA at justere kommunikationen og opnå bedre resultater for nu 3. år i træk.

"Faust Dyrbye formåede til fulde at udfordre os – både på løsningen og i deres velfunderede og velargumenterede tilgang til opgaven. Vores målsætninger var hele tiden omdrejningspunktet og samtidig fik vi løsningsforslag med visuel kant og masser af ambition. 


Det var stærkt".

Jens Larsen - Marketing Manager - GEA Process Engineering


Vil du også have succes?

Se hvordan vi kan hjælpe med en drejebog og Painstorm app'en

 


Til lead hovedsiden