VI HAR 40 ÅR'S JUBILÆUM I ÅR  -  1979 - 2019


Hovedkonklusionerne af en undersøgelse af danske virksomheders arbejde med messeaktiviteter viser at:

Kun halvdelen af virksomhederne fastlægger mål for deres messedeltagelse
Kun en tredjedel efterfølgende måler på resultaterne af deres messedeltagelse

Se resultaterne af undersøgelsen her

Undersøgelsen af danske virksomheders arbejde med messeaktiviteter blev iværksatte i april 2012 af Faust Dyrbye. Formålet med undersøgelsen var at belyse, hvordan de medarbejdere, der er arbejder med deres virksomheds messeaktiviteter, oplever arbejdsprocessen, hvor de største udfordringer ligger og om de opnår optimale resultater.

 

Fakta om undersøgelsen

- Undersøgelsen er foretaget blandt modtagere af Faust Dyrbyes nyhedsbrev 'Inspiration'.

- Undersøgelsen blev gennemført fra 11.-24. april 2012 som et online spørgeskema til 629 modtagere.

- Resultatet er baseret på webinterview med 95 ansatte i den udvalgte målgruppe.


Til lead hovedsiden