VI HAR 40 ÅR'S JUBILÆUM I ÅR  -  1979 - 2019

I 2014 satte Faust Dyrbye sig for at undersøge, hvilke konkrete overvejelser danske virksomheder gør sig forud for deres deltagelse på messer og udstillinger.

Vi vil løbende i 2014 og 2015 samle data og erfaringer sammen og udgive de konklusioner undersøgelsen giver.
 
Målet er at fastholde fokus på, hvor vigtigt det er at sætte konkrete mål for at deltage på en messe eller en udstilling, og hvor vigtigt det er at kunne dokumentere, det resultat investeringen fører med sig.
 
Løbende over 2014 og 2015 vil Faust Dyrbye dukke op på messer og udstillinger rundt om i Danmark og spørge ind til denne problemstilling.
 
Undersøgelsen er en videreførelse af den survey-undersøgelse der blev gennemført i 2012, som du kan læse herunder.
pdf button
 
Vi håber så mange som muligt vil være med, og vi ser frem til at tale med jer!


Til messestande