Et salgsshowroom med kunderejsen i fokus
Beskrivelse
Sammen med Carlsberg Byen har vi udviklet, designet og produceret et nyt salgsshowroom inkl. café, børneområde og museum i den 1.500 m2 store gamle maskinhal i Carlsberg Byen.
Vi har i processen især haft fokus på kunderejsen, fra det øjeblik hvor gæsterne træder ind ad døren i trappeopgangen til de er retur på p-pladsen. Vi har bl.a. lavet en analyse af kundernes bevægelsesmønstre i det gamle showroom og vi har korrigeret for de mange ubrugte kvadratmeter i det nye og derved bragt hele rummet til live.
Vi har bl.a. (for at bruge de mange kvadratmeter optimalt) åbnet op til de gamle maskiner og derved ladet dem være en del af udstillingen.
Dette har givet meget mere plads og har gjort det muligt at lave et luftigt salgsshowroom, med større fokus på de mange ejendomme og lejligheder der løbende kommer til salg.
Også den 272 x 240 cm store montre, med hele Carlsberg Byen printet i 3D (Den højeste bygning - Bohrs tårn - på 42 cm) vakte stor begejstring. Den giver nemt et hurtigt overblk over hele byen - over hvilke ejendomme der er bygget, hvilke der er til salg og hvilke der endnu er på tegnebrættet.
Hele showroomet er bygget med kæmpe dobbeltsidede lyskasser og det ekstremt modulære udstillingssystem beMatrix - det højeste tårn er 6,5 meter højt.
Kom selv og se - Showroomet har typisk åbent hver søndag fra 13:00-15:00.
Stor interesse ved genåbningen
Fakta
Vi brugte følgende kompetencer/produkter
- beMatrix
- Standkoncept
- Corporate exhibit
- Design
- 3D Print
- Produktion og montage