Special produceret messestand med fokus på målsætninger og personaletræning
Beskrivelse
Ardex ønskede sig en stand, der udstråler professionalisme, modernitet og som er i øjenhøjde med de danske håndværkere.
Afsenderen på standen skulle være FlisePartneren, som er et partnerskab [styret af Ardex], hvor murerne, bliver tilbudt forskellige muligheder, der kan gavne deres virksomhed og fremme det solide danske håndværk.
Fokus skulle derfor være på information omkring konceptet, indhente nye medlemmer samt produktdemonstrationer og udbydelse af certificeringer/kurser.
Der var sat mål for hvor mange nye FlisePartnere og kursustilmeldinger, hver sælger var ansvarlig for at få i hus.
Derfor planlagde Ardex sammen med Jakob Dyrbye et trænings- og efterfølgende opfølgningsforløb for standens personale.
Dette gjorde at hele standpersonalet var klar over hvad deres respektive roller var, og hvordan de guide gæsterne rigtigt rundt på standen, med kunderejsen og målepunkterne i fokus.
Fakta
Vi brugte følgende kompetencer/produkter
- Standkoncept
- Design
- Produktion - op og nedtagning
- Kick off og personaletræning