Karrieredagene blev Djøfs messe
Beskrivelse:
Ikke kun gæsterne på Karrieredagene, men også ledelsen i Djøf lagde mærke til den nye messestand.
Et tydeligt koncept som gav gæsterne noget med hjem og en flot messestand lavet med det geniale Clever Frame udstillingssystem tiltrak opmærksomheden:
- Grafik i to lag med identitetsskabende billeder som baggrund for konkret information om jobtyper og markedsværdien for Djøf’ere talte direkte til gæsternes behov.
- Den høje, slanke Pixlip lyskasse med Djøfs logo blev et lysende vartegn, der tiltrak opmærksomhed.
- Djøf’s tidligere udstillingssystem blev flot integreret på standen og sparede Djøf for udgifter til ny bagvæg.
Til CV-foto-shootet, hvor over 1600 gæster fik taget flotte, gratis cv-fotos havde Djøf et tydeligt tilbud til messes gæster.
Årets Karrieredage blev grebet seriøst og målrettet an, og det betalte sig rigeligt tilbage i målbare resultater, synlig branding og en høj grad af professionel tilfredshed blandt Djøf personalet med ansvar for messedagene.
Flere messestande med Clever Frame