VI HAR 40 ÅR'S JUBILÆUM  -  1979 - 2019

Giv gæsterne på din messestand de budskaber der passer til dem

Nu har du for alvor mulighed for at tage kontrol over budskaberne på din messestand. Med et content control software [som vi leverer og installerer sammen med dine LED skærme/LED vægge - total turn key] kan du nemt og på få sekunder udskifte budskaberne på én, flere eller alle skærmene på din messestand ...

... kun med et klik på din tablet eller smart phone

Så kan du nemt planlægge og skræddersy kunderejsen, så den passer perfekt til din forskellige kunder.

Du har kun tre sekunder til at fange gæsternes opmærksomhed på messen. Derfor er det vigtigt at du tænker anderledes og kreativt, så du gør et større indtrykpå gæsterne end din nabostand.

Det gør du ved at vise kunden/gæsten, at du har lavet indhold specielt til dem.




Nu kan du styre alt indhold på dine skærme

Men du kan også


styre indholdet på alt fra mobiltelefoner, tablets, LCD paneler til store LED vægge

Skrue op og ned for lys og lyd på din stand

Fyre konfetti- eller røgkanoner af

Automatisere indholdet så alt er 100% planlagt på forhånd



Bruge sensore så film, lys og andre effekter går igang når gæsterne går forbi

"kaste" indhold fra din tablet/labtop op på de store skærme uden HDMI stik

 

 


Se hvilke muligheder du har med den avancerede lyskasse


 


Se den flotte løsning på beMatrix' egen messestand på Euroshop messen


 


MOTIONskins?

Jakob Dyrbye og som vil fortælle om mulighederne med de nye MOTIONskins.

Du er meget velkommen til at komme forbi og se dem 'live' i vores showroom. Det virker altid bedst.

jd04

Jakob Dyrbye
Specialist, messer & udstillinger


+45 31 68 24 24




 
Tilbage til oversigt >>

 

 


Vi designer din messestand,
så den understøtter det personlige møde

– og du får flere nye kunder



VI synes at messestanden er et helt fantastisk redskab, når du skal møde nye kunder. For på messestanden kan dine gæster få alt det, de ikke får på Google: hands on præsentation af dine produkter, de kan prøve, røre, lugte, føle... få one-on-one rådgivning og masser af ny viden.

Din messestand er nemlig meget mere end bare en flot bagvæg. Det er her vi mødes personligt. Det er her vi skaber dialog og afdækker gæsternes behov. Det er her de første skridt på vejen mod nye kunder tages.


Derfor designer vi messestande med fokus på dine målsætninger

Først når vi kender jeres mål for messedeltagelsen, kan vi begynde at designe jeres messestand. Vi stræber mod at designe en stand hvor standens udformning og kommunikation understøtter jeres mål, så I kan få succes med jeres messedeltagelse.

Derfor spørger vi altid vores kunder:

Skal I på messe for at møde helt nye kunder?

Præsentere jeres produkter?

Sælge varer direkte på standen?

Eller er I på messen for at møde jeres samarbejdspartnere og gode kolleger fra branchen?

For ligegyldigt hvad jeres mål for messen er, skal messestandens udformning understøtte netop jeres mål.

Er målet at fremvise jeres nye produktserie, designer vi et præsentationsområde der tilgodeser netop dette.

Sælger i jeres varer på standen, skal der gøres plads til det + evt. ekstra lagerplads.

Skal I mødes med gode samarbejdspartnere skal der måske gøres plads til endnu en sofa i den sociale zone.

Men som det første skal vi have jeres mål for messen på plads, og så kan vi gå igang med design af standen.



messestand faust dyrbye 02

Den iøjnefaldende messestand

Det ser naturligvis vigtig med en flot og iøjnefaldende stand, men hvad vigtigere er ... dine budskaber. For de skal være klokkeklare.

Når gæsterne går forbi din messestand skal de hurtigt kunne afkode:
Hvem du er?
Hvad du sælger?
og hvad dit produkt kan gøre for dem?

Ellers risikere du, at de bare går forbi.
Vi skal med standens udformning og budskaber tiltrække gæsterne og få dem ind over tæppekanten, du og dine kolleger kan tage den derfra.



Det er dit standpersonale
der gør din messestand til en kæmpe succes

For uden et engageret og målrettet standpersonale, der ved hvad der forventes af dem, bliver det svært at nå jeres fælles mål.

Et fælles fokus på leadgerenering [Her har du 6 tips til bedre leadgenerering på din messenstand] og en på forhånd lagt plan til, hvordan det skal gøres, er alfa og omega for at din messedeltagelse bliver en succes.

Vi mener det vigtigste du kan gøre for at din messedeltagelse tjener sig hjem er at træne dit personale og derved sørge for at I er enige om vejen til målet.

Her hos Faust Dyrbye har vi igennem de sidste +10 år undervist og trænet både standpersonale og de der har det overordnede ansvar for standen, for at sikre at messen tjener sig selv hjem.

Vil I også gerne have mere ud af jeres messedeltagelse? Så lad Jakob træne dit standpersonal. Læs her hvordan


Lad os designe din næste messestand sammen


Vores erfarne designere og projektledere hjælpe dig med alt til messen - både før, under og efter. Vi tager os af alle de praktiske detaljer for dig, alt fra booking af strøm og lys, og alt du ellers skal bruge i messehallen, design og produktion af din stand, til opsætning og nedtagning og retur på lager.

Kontakt os om din næste messestand, så gennemgår vi alle jeres ønsker og behov og finder netop den løsning til jer, som gør, at I når jeres mål for messen.

Du er også altid velkommen ringe eller skrive til Jakob.

jd04

Jakob Dyrbye
Specialist, messer & udstillinger


+45 31 68 24 24


Din messestand skal råbe dine gæster op!

Gør din messestand til det tilløbsstykke den fortjener – messestanden alle taler om og som alle bare må forbi.

Design, grafik og billeder skal få din stand til at skille sig ud og sætte spot på dine produkter og budskaber. Selv på lang afstand skal det være muligt hurtigt og tydeligt at se, hvad du tilbyder gæsterne på din messestand.

Vi optimerer dine budskaber og skaber smukt og funktionelt standdesign, der differentierer dig fra konkurrenterne og udtrykker dit særkende i grafik og billeder, der taler direkte til dine kunders behov.


Vi designer din messestand, så den bliver et tilløbsstykke

Portfolio Item
Hans Følsgaard

Stor succes i på HI i Herning med deres nye beMatrix stand

Portfolio Item
Gyldendal

Standløsning med plads til mange brochurer og bøger.

Portfolio Item
Schneider Electric

200m2 messestand med mulighed for at røre de fysiske produkter og løsninger

Portfolio Item
GEA

Strategisk planlagt messestand. Flot udført og med et stort udbytte

Portfolio Item
Per Aarsleff

Lyskasser med store billeder giver et stærkt men enkelt udtryk

Portfolio Item
Væksthusene

Enkeltstående Pixlip lyskasser i et stilrent grafisk univers

Portfolio Item
SBS

beMatrix messestand tiltrækker gæsterne med sin anderledes facon

Portfolio Item
Forsvaret

Hurtigt op. Hurtigt ned. Og videre… Oppustelig stand til mange messer

Portfolio Item
Eurotag

2-delt messestand på skrå, med lyskasser fra Pixlip som rumdeler




Til messestande

Dit standpersonale kan give gæsterne en unik oplevelse og gøre din messestand til en succes


Vi sammenligner ofte messen med et teaterstykke. Flotte kulisser, dygtige skuespillere, der har øvet og øvet og øvet.
Men vi klapper aldrig af kulisserne, KUN af skuespillerne. 

Det er altså dit standpersonale, der skal give gæsterne den helt store oplevelse og ikke din messestand [den skaber kun rammerne om det personlige møde] der kan gøre den helt store forskel.
Netop derfor skal du give dine kolleger på standen de bedste forudsætninger for at gøre din messedeltagelse til en succes

For vi genkender alle billedet af standpersonalet, som har mere travlt med at tjekke mobilen end med at vise gæster rundt på messestanden. Men de gør det ikke, fordi de ikke vil tale med dig. De gør det, fordi de ikke ved hvordan de skal komme i kontakt med gæsten eller simpelthen ikke tør.

Netop derfor bør du træne personalet på din messestand

Vi planlægger og gennemfører træningen af dit standpersonale. Vi sætter fokus på jeres fælles mål for messen, på jeres målsætninger, roller og ansvar. Vi træner hele holdet, så alle går efter samme bold. Med henblik på salg og især bedre leadgenerering. [Her kan du læse mere om leadgenerering på messen]

Vi gennemgår også jeres stand, zone for zone, så alle ved, hvad der skal foregå hvor. 



Vi træner dine kolleger, så de nemt kan:

• indlede en samtale med gæsten
[også selvom gæsten ikke er helt inde på standen endnu]
[vi kommer med flere gode åbningsspørgsmål, så I kan få fyldt værktøjskassen op]

• kvalificere gæsten med det samme
[så I bruger tiden på de bedste leads] 

• give den rigtige oplevelse til den rigtige gæst
[dine gæster har forskellige præferencer og skal derfor kun præsenteres for det, der er relevant]

 

• få gæsterns godkendelse til, at I må kontakte dem efterfølgende
[e-mails mm. HUSK GDPR]

• booke et møde eller lave en aftale om en samtale 

• overlevere gæsten til den kollega, der har mest indsigt i netop dét emne, gæsten efterspørger 

• involvere og fastholde gæsterne
[ved stort kendskab til planlagte aktiviteter]


Vi laver også generelle aftaler om:

• bemandingsplaner

• adfærd på standen

• roller og ansvar blandt standpersonalet



Jakob Dyrbye [ejer af Faust Dyrbye] er, med sine +25 år i branchen, den der har udviklet og gennemfører træningen af dit standpersonale. Han har gennem de sidste +10 år, med stor succes, undervist 100-vis af virksomheder inden de skulle på messe. 

Giv dit standpersonale de bedste forudsætninger for at give gæsterne en unik oplevelse og gør din messestand til en stor succes for jer.

JA TAK – kontakt mig om træning af standpersonalet inden min næste messe



jd04

Jakob Dyrbye
Specialist, messer & udstillinger


+45 31 68 24 24


 



Til messestande