VI HAR 40 ÅR'S JUBILÆUM I ÅR  -  1979 - 2019

  • Dit standpersonale
    kan gøre din messedeltagelse
    til en stor succes ...
  • Udvælg det rigtige standpersonale
    ...og træn dem godt
  • Vi sætter fokus på jeres fælles mål for messen
    så I får de helt rigtige leads med hjem!

Dit standpersonale kan give gæsterne en unik oplevelse og gøre din messestand til en succes


Vi sammenligner ofte messen med et teaterstykke. Flotte kulisser, dygtige skuespillere, der har øvet og øvet og øvet.
Men vi klapper aldrig af kulisserne, KUN af skuespillerne. 

Det er altså dit standpersonale, der skal give gæsterne den helt store oplevelse
[ikke din messestand - den skaber kun rammerne om det personlige møde].
Netop derfor skal du give dine kolleger på standen de bedste forudsætninger for at gøre din messedeltagelse til en succes

For vi genkender alle billedet af standpersonalet, som har mere travlt med at tjekke mobilen end med at vise gæster rundt på messestanden. Men de gør det ikke, fordi de ikke vil tale med dig. De gør det, fordi de ikke ved [tør], hvordan de skal komme i kontakt med gæsten.

Netop derfor bør du træne personalet på din messestand

Vi planlægger og gennemfører træningen af dit standpersonale. Vi sætter fokus på jeres fælles mål for messen, på jeres målsætninger, roller og ansvar. Vi træner hele holdet, så alle går efter samme bold. Med henblik på salg og især bedre leadgenerering. [Her kan du læse mere om leadgenerering på messen]

Vi gennemgår også jeres stand, zone for zone, så alle ved, hvad der skal foregå hvor. 



Vi træner dine kolleger, så de nemt kan:

• indlede en samtale med gæsten
[også selvom gæsten ikke er helt inde på standen endnu]
[vi kommer med flere gode åbningsspørgsmål, så I kan få fyldt værktøjskassen op]

• kvalificere gæsten med det samme
[så I bruger tiden på de bedste leads] 

• give den rigtige oplevelse til den rigtige gæst
[dine gæster har forskellige præferencer og skal derfor kun præsenteres for det, der er relevant]

 

• få gæsterns godkendelse til, at I må kontakte dem efterfølgende
[e-mails mm. HUSK GDPR]

• booke et møde eller lave en aftale om en samtale 

• overlevere gæsten til den kollega, der har mest indsigt i netop dét emne, gæsten efterspørger 

• involvere og fastholde gæsterne
[ved stort kendskab til planlagte aktiviteter]


Vi laver også generelle aftaler om:

• bemandingsplaner

• adfærd på standen

• roller og ansvar blandt standpersonalet



Jakob Dyrbye [ejer af Faust Dyrbye] er, med sine +25 år i branchen, den der har udviklet og gennemfører træningen af dit standpersonale. Han har gennem de sidste +10 år, med stor succes, undervist 100-vis af virksomheder inden de skulle på messe. 

Giv dit standpersonale de bedste forudsætninger for at give gæsterne en unik oplevelse og gør din messestand til en stor succes for jer.

JA TAK – kontakt mig om træning af standpersonalet inden min næste messe



jd04

Jakob Dyrbye
Specialist, messer & udstillinger


+45 31 68 24 24


 



Til messestande