Lad dine kunderne interagere med din messestand eller dit showroom og gi' dem en fantastisk og skræddersyet [til dem] oplevelse.

Det er vigtigt at gæsterne på din messestand eller i dit showroom føler, at du har gjort dig umage, og at alt er tilrettelagt til netop DE kom forbi. Og det kan jo være en lidt vanskelig opgave, da vi jo ofte ikke ved hvilke gæster der dukker op på messestanden.

Men din messestand eller mere præcist grafikken hertil (eller grafikken i showroomet) spænder ofte ben for oplevelse, for det er jo noget af en statisk størrelse.

Det er bare ærgerligt at teksten står på dansk, når din største og bedste franske kunde pludselig kommer forbi.

Men sådan er det jo bare... eller er det? 

Med digital interaktion er du ikke længere afhængig af ONE SIZE FITS ALL, men har mulighed [mange muligheder] for at planlægge forskellige scenarier, så du er forberedt til tænderne, på ALLE slags gæster. Også på dem der taler fransk eller serbokroatisk eller ...

For måske vil franskmanden slet ikke se videoen på fransk. Hvem ved [?]

Med Digital integration forstærker og forbedrer du jeres storytelling og branding, samtidig med at du fanger og vedholder gæstens opmærksomhed og de føler sig både informeret og visuelt engageret

...og de vil derfor føle at standen eller showroomet er designet til [kun] dem.


Hvilke muligheder er der så at vælge imellem?

Du kan f.eks. lade dine kunder vælge mellem:

  • Dansk - tysk eller fransk sprogversionering af produktpræsentationer
  • Et stort udvalg af forskellige produktvideos/præsentationer
  • De kan ændre farven på lyset
  • Ændre musikken
  • Vælge en corporat film hvis de endnu ikke kender jer så godt



DU får også masser af viden med hjem [uvurderlig viden om din messestand]
og netop derfor bør du vælge digital interaktion...

Det er en fantastisk [BONUS] du kommer hjem med.

Du får viden om dine gæster, dine kunder, dine produkter, ja om hele din messestand. En viden der kan hjælpe jer med at blive endnu skarpere til næste messe.

Nu ved du:

  • hvor mange gange produkt 1 er blevet vist i forhold til produkt 2 og 3. Du ved derfor om det var de helt rigtige produkter du havde med.
  • hvor mange procent af gæsterne der interagerede med/viste interesse for dine produkter. Var det nok? Skal I lave nye tiltag så I får flere gæster på standen næste gang?
  • om der var mange præsentationer på fransk? Så mange at du måske skal overveje et salgsfremstød i Frankrig?




Hvis du nu tænker:

"Sådan et setup skal vi da ha' med næste gang vi skal på messe" eller "Lad skynde os at få det installeret i vores showroom [ASAP]"

Så tager du bare fat i Jakob.
Hans nummer står lige her >>>





jd04

Jakob Dyrbye
Specialist, messer & udstillinger


+45 31 68 24 24


 

Tilbage til oversigt >>